juflichelle.reismee.nl

Regen maken

Hallo allemaal,


Vandaag ben ik naar een school in Ähus geweest. Deze school heet de rönnowskolan.
Ik heb met de kinderen jullie paspoorten bekeken, en zij hebben ook paspoorten voor jullie gemaakt. Deze zal ik meenemen naar school.


Ik ga met jullie op maandag 2 juni een project doen over Zweden, waarbij alles aan bod komt dat ik heb gedaan en geleerd hier. Dan bespreken we dus ook de paspoorten en de verschillen en overeenkomsten hier tussen.


Ook heb ik met de leerlingen regen gemaakt. Jullie hebben dit ook al gedaan, en ik heb voor jullie gefilmd hoe we dit in Zweden hebben gedaan!

Ook morgen bezoek ik weer een school en ik heb er zin in!


Tot morgen!

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!